Merhabalar , ben yaklaşık 7 ay önce spiral taktırdım . Bir ara hiç sorun yaşamadım ama şu son 1.5 aydır affedersiniz her ilişkiden sonra bir kaç gün kanamam oluyor .
Bu normal mi ? Doktora gideceğim ama normal bir durumsa bir süre daha geçmesini bekleyeceğim çünkü kontrole daha yeni gitmiştim .