Ya akşam akşam ne güzel yoğurt çorbası yaptım yaticaktim eşim de evde yok altima s.ctim resmennnn korkudannnnnnn bebek filan sandım hirdim Allah aşkına ya şu gordugunuzu post yapinca elinize ne geçti dertleşme desen yok akil alma desen yok bu neydi şimdi neden yazıyorsunuz bir sürü insan var şurda hassas içerik yazmis olabilirsiniz ama gerek varmiydi bu posta şimdi sanane diceksin demiiiii okudum ve korktum hakkima girdin şuanda sen benim burda bir dünya lohusa ya da yalnız yaşayan kadın var eşi nöbette olan kadın var gerek var mı yaaaaa yapmayin ya