Maalesef biz de infuiluenza virüsüne yakalandık ve ömrümde ilk defa bir hastalığı bu kadar ağır geçirdim. 2,5 yaşındaki oğlum da ilk defa bir hastaliktan bu kadar çok etkilendi.
4 gün düşmeyen ateş, öksürük, burun akıntısı. Allah’ım kimseye yaşatmasın. Öksürük çok yaşadık ama bu baskaydi. Ateş çok geçirdik ama bu baskaydi.
Öncelikle Elhamdülillah 2 yıldır oğluma hiç ilaç kullanmadım. Ve elimizden geldiğince sağlıklı besleniyoruz.
Hastalık bize uğrayınca hergun sarımsak bal limon karıştırıp verdim.
Ateşin 3. Günü doktor infuiluenza teşhisi koydu ve ilaç içmenin zamanının geldiğini söyledi. İlaçları biraz daha bekletmek istedim ve takviyeleri arttirdim.
Sabah ve akşam dut çayı
Sabah akşam sarımsak+ bal+ limon
Göğsüne udi hindi yağı
Bol duş
Ayak altına sarımsaklı yağ
D vitamini derken elhamdülillah ailecek atlattık.
Doğal tedavilerle hastalığı atlatmak zor. Ama hastalık döneminde ilaçla baskilanan bağışıklığı doğal tedavilerle iyileştirmek daha zor.
İlaca kesinlikle karşıyım diyemem, ama çok çok mecbur kalmadıkça kullanmaktan yana da değilim