Suleeee benim oğlum da yataktan düşmüştü tatile gittiğimiz ilk gün otele yerleştikten sonra. Yatak yüksek değildi ve zemin halıydı. Kusma filan da olmamıştı sadece ben hep ağladım o da benden korkup ağlıyordu sanırm. Acile gittik hemen doktor muayene etti ve tomografi çektirdik. Hatta tomografi çeken ilgili kişi bize çektirmeyin boşa bizim çocuk da kaç kere düştü zararlı demişti biz de ikilemde kalmıştık doktora tekrardan gittik ve kesinlikle çektirin dedi. Biz de çektirdik ve çok şükür temiz çıkmıştı. Hatta cd sini de almıştık başka bi doktora göstermek için acildeki doktor anlamaz diye. Bence tüm tedbirler alınmalı