Merhaba,
Bebeğim 1 haftalık oldu emzirme süremin her bir göğüs için 15-20dkka olması getektiği söyleniyor ancak bebeğim 10dakika anca emiyor. Sizce sütüm yeterli oluyor mudur bir sorun olamadından büyük endişe duyuyorum ben uyandırmadan asla uyanmıyor sürekli uyuyor. Herkes farklı bir şeyler söylüyor.Sizce doktora gitmem gerekiyor mu