Kızlar sezeryan doğum yaptım. Hemen korse kullanmaya başladım. 2 çeşit korse aldım hem owli hem kilot korse. Şimdi çok şükür hamilelikten önceki kiloma döndüm, ihtiyacım kalmadı. Dileyen isteyen olursa satmak istiyorum, herhangi bi leke vs yok. S/M beden. Temiz sıfır ayarında. İsteyen özelden yazarsa fiyat konusunu konuşuruz.