motherisbackk İyi geceler 🤚🏻 8.5 aylık bir bebeğim var. Geceleri devamlı kalkıyor. Çevremdekiler sütün yeterli gelmiyordur açtır o yüzden kalkıyor diyorlar. Bebeğim emdikten sonra göğsümü sıktığımda süt gelmeye devam ediyor bebeğimde kendi bırakıyor göğsümü. Bebeğime mama vermeli miyim? Gerçekten aç olabilir mi? Birde mama verince biberonla bu aydan sonra meme reddi yaşar mıyım?
hamdusenalarolsun motherisbackk 11 aylığız hala geceleri sık uyanıyo. Gerçekten karnının doyduğuna emin olduğum zamanlarda da uyanıyo 🤷🏻♀️bence alakası yok bilmiyorum
Umutveannesi motherisbackk mamayla memeyle alakası olduğunu hiç zannetmiyorum. Destekli uyuyan bebek sık kalkıyor, desteksiz uyuyan bebek acıkmadıkça kalkmıyor bence sorun destekli uyumasında
mcnyld motherisbackk canım hayır aclıktan degil bebekler 7. Aydan sonra gece beslenmesine ihtiyac duymuyorlar
motherisbackk hamdusenalarolsun biz ne zaman kesintisiz uyuyacağız? 😕bazen 30 bazen 1 saatte bi kalkıyor sabaha kadar meme vermezsem de kıyamet kopuyor
Kelebekinci motherisbackk memeyi kestikten sonra rahat uyuyacağız sanırım bizde 9 aylığız aynılarını yaşıyorum gece mamasıda yaptım hiç bir değişiklik yok tek istediği meme😂😂 Diş cıkarma döneminde ve atak dönemlerinde memeye düşkünlük artıyor sanırım
motherisbackk Umutveannesi evet çok doğru söylüyosun kızım hep memeyle uyuyor memesiz uyumuyo asla çok denedim uyutmayı ağlıyor çok kötü
Prensagah Umutveannesi yok ya onunla da alalı yok bence benim oğlum desteksiz uyuyor ama yine de sık uyanıyor
mcnyld motherisbackk biz 4 aydan beri mamayla devam ediyoruz yavas yavas gece beslenmesini kesmeye calısıyorum doktor önerisiyle 7 aylık olduk
mcnyld motherisbackk seni istiyor olabilir dis agırısı atak dönemi olabilir ama memesiz gecistirmeye calıs
beyzzsenturkk_ motherisbackk maalesef ben 6. ay dişiydi 7. ay diğer dişiydi derken 8-10 atağıyla birleşince son çare yaşında rahatladım baya bi süre çektik yani allah sabır versin sizede
Prensagah motherisbackk aynı durum benim bebeğimde de var 8.5 aylık benim oğlum da ve sürekli uyanıyor sabaha kadar aç olduğunu düşünmüyorum meme verdiğimde bile almıyor boş emzikle geri dalıyor ama sürekli uyanıyor su içemeye bile uyanıyor
Prensagah motherisbackk değil mi artık insan kendinde tükenmişlik hissediyor gündüz de işi yemeği bırakıp uyuyamıyor insan maalesef ki eşler arkasını dönüp yatmaktan hatta rahatsız olunca başka odaya gitmekten başka birşey bilmedikleri için tek başımıza çabalamaya devam ediyoruz varsın olsun evladımız için herşey
yokolmaz motherisbackk 1.5 yaşa kadr çektim saat başı uynmalarini ,açlıktan olmadgini biliyrum beni istiyodu devmli kokumu alır almaz uyuyodu ,şuan 18 aylık 1 sefer kalkar yanıma alirim uyur tekrar,belki sizinkide kokunuzu arıyordur