Ebru__ Merhaba, benim oğlumdan geçmiyor her sene bir kere tırnağını söküyor ve benim gözüm mikrop kapıyor. Genelde ilk yıkatma yapıyorum, sonra moxai diye bir damla var ve terramisin onları kullanıyorum ortalama 3 günde topluyor ama yine de bir doktora görünün