liyaBg Kızlar kızımın kansızlığı var doktor ferro sanol b şurup verdi ama o günden beri kızımın iştahı kesildi gözleri baygın bakıyor sürekli uyuyor elleri ayakları morarıyor soğuktan . Başka bir doktora götürdüm dedi mecbur vereceksiniz bu ilaçı çünkü kansızlığı çok var dedi ama kızım içince kusuyor . Aranızda kullanan var mı nasıl bir yol izlemeliyim ilaçı vermek istemiyorum yerine ciğer pekmez kan yapan ne varsa onu vermek istiyorum
livanurvealpinannesi61 liyaBg ben 1 gün şurup 1 gün nutrigen ferromixin verdim diğer türlü hem kusma hem ishal oluyordu
Tgcycl liyaBg merhaba bu şurubu dünde doktor bize yazdı bugun ilk kez denedik oğlum kustu 2 yaşında nasıl bir yol izlediniz siz :(
tchrhcr03 Bizde de kansızlık var, çok düşük. Doktor bu şurubu verdi içiremeyince ferrum damla verdi. Ferro kesinlikle aç alınmalı ama ferrum emzirdikten 1 saat sonra verebilirsin dedi. Günde 2 kere 10 damla. Ama daha başlayamadım çünkü sürekli emiyor.
liyaBg Tgcycl ben şırınganın içine koyup azar azat verdim sonra portakal suyu içirdim . Ana yine kustu kızım sabah verince kusmadı akşam verince kustu kızım çok değişti . Doktora gidip ilaçı değiştirdik lipofix damla verdi
Tgcycl liyaBg çok teşekkür ederim bende mandalina suyu ile karıştırıp verdim yarısını tükürdü kusmadı ama dudakları ve dişleri siyahlaştı resmen geçmedi de kaç saat oldu