Kızlar 11 ocakta spinal anestezi ile sezeryan oldum. Son bi kaç gündür tansiyonum hep yüksek. Gebelik öncesi düşük tansiyonum vardı. Gebeliğimin sonlarına doğru ara ara tansiyonum çıkıyordu ama maksimum 13 leri görüyordum. Şuan 14-15 ten aşağı düşmüyor. Nefesim daralıyor. Bebeğim sarılık ve enfeksiyon sebebi ile 1 haftadır yoğun bakımda inşallah yarın taburcu olacak. Ne olur aynı durumu yaşayan varsa akıl versin. Kendim psikoloğum ama şuan hiç bir şekilde kendime iyi gelemiyorum.