O1Anne Dilararden çok kararsız kaldım ya uzun ömürlü olsun istiyorum o kadar para veriyorsun dandik olmasın bari 😁
Derininmotheri Cizgilicorap bende daha yeni dyson aldım gen 5 çok ama çok memnum cidden önceden burnum kaşınırdı tozdan onun bi süpürüyorum evi silmiş kadar oluyorum açıkcası almaya değer bence çevremde herkesde var çok memnunlar
Cizgilicorap Derininmotheri hayırlı olsun kuzum. Bizde dün aldık V10. Philips Bosch ve Dyson arasında kalmıştık en son aldık artık. Bende bı kere kullandım daha evden çıkan toza hayret ettim ya, aynı bebde senin gibiyim sürekli tozdan hapşıruyor kaşınıyordum
Derininmotheri Cizgilicorap sağol canım sanada hayırlı olsun en iyisini yapmışsın büyük kolaylık cidden
Elvineva Bosch kullanıyorum bende normal çalıştırırsam yormuyor turbo modunu açınca biraz ağırlaşıyor