Günlerce Baktık denedik değerlendirdik eşimle. Miele veya dyson alcaktık. Öncesinde Philips aklımdaydı ıslak kuru olan modeli. Ama evimdekide Philips 6.yılın içindeyim ilk zamanki gibi degil çekim gücü yoksa severim Philips i süpürgede. Bosch 2 şarj bataryalı modeli varmış hepsini masaya yatırdık Ama en son miele alcaktık acayip dayanıklı garantiye bile ihtiyaç duymadan 50 yıl kullanılabilir o güveni veriyor sağlamlığı ile. En son dyson bayiinden dyson V12 aldık. Mieleden daha hafif olduğu için tercihim oldu gibi. Miele muadili deniliyor. Zaten başta kablosuz dikey süpürge büyük pratiklik oluyor. Bukadar olacağını tahmin etmiyodum kolaylığının kablosuzun. Dyson dada inşallah hep böyle gider Memnuniyetimiz Çok memnunuz. Keyfe dönüşüyor süpürme işi.