Aliemir14 Kızlar başlıkta yazdığı gibi soruyorum sizlere ☺️☺️hamilelik belirtisi nasıl olur sizin nasıl oldu
Birdunyabircennetannesi Aliemir14 Benim çok bir belirtim olmadı Herkeste belirti olmayabiliyor İlk gebeliğimde kasık ağrısı çok çektim Bide mide bulantısı Ama ikinci gebeliğimde hiçbir belirti olmadı
2baby1mommyy Benim sadece karnim regl olacakmis gibi ağrıyordu,her ikisinde de ayni belirtileri yaşadım.
whiteblack Sol kasığımda çok şiddetli bir ağrı olmuştu hatta acile gidip iğne yaptırmıştık birde göğüs hassasiyeti