Arkadaşlar bebeğim 6 aylık oldu artık mamaya yetişemiyoruz çoqu zaman zorlanıyoruz artık cici bebe ve süt yapmak istiyorum kutu süt versem bi problem olur mu yapan var mı aranızda yoqurt veriyorum hem hazır hem ev yapımı hiç bi sorun oluşmuyor peynir de denedim bi problem arz etmedi acaba kutu süt de bi sorun olur mu deneyen var mı lütfen bilgilerinize ihtiyacım var şimdiden çok teşekkür ederim..