happyhappy12 Kızlar bugün 4.ay aşısı yaptırdım eve gelince çok ağladı ilk, defa öyle gördüm ateşi yoktu ama ağrısını hafifletsin diye calpol verdim henüz 4saat de dolmadı ateşi şuan 38-39 ıslak bez koyuyorum alnına ama düşse de tekrar artıyo ne yapabilirim
tombikinannesi happyhappy12 burun akıntısı ve öksürük olduğunu söylemedinizmi doktora bu şekilde aşı yapılmaması gerekiyodu. Eğer hastaysa yapılmaz yapılırsa da daha kötü olur çünkü yarı ölü virüs enjekte ediliyo hemen doktora gidip söyleyin belirtileri
aytas happyhappy12 sağlık ocağı bana 38i geçerse hastaneye gidebilirsiniz demişti bi götürün derim geçmiş olsun
happyhappy12 seher60 yaptırıken ebeye sordum önceki yapmışmıydı dedi yapmadı dedim bu da yapmaz o zaman dedi
gizemberen Kendim denemedim daha ama limonlu suya çorap batırıp ayağına giydirildiğinde ateş düşüyormuş, internetten bakıp deneyin isterseniz bir, geçmiş olsun
happyhappy12 aytas çok sağolun şuan 38ateşle uykuya daldı uyanınca tekrar calpol verip tetikte bekliyim diyorum riske mi atmıs olurum acaba direkt götüreyim ya da