ahsendemirr Kızlar merhaba antepe gideceğiz insallah 2-3 günlüğüne nereleri gezebiliriz nerde ne yiyebiliriz önerilerinizi bekliyorum💕
denizdefneosman ahsendemirr kesinlikle katmer yiyin. Baklavayı her yerde yersiniz katmeri yiyemezsiniz. Katmerci Zekeriya usta da yemenizi tavsiye ederim. İçli köfte, yuvarlama, patlıcan kebabu, küşleme, nohut dürüm yiyin bunları Antep’ime özel lezzetler
melera ahsendemirr Antepte Türkiye’nin en büyük hayvanat bahçesi var. Kalesi var eşim antepli ama biyerde gelmedi aklıma bide bakırcılar çarşısı iyidir oraya mutlaka uğrayın bunlar geldi aklıma ☺ içli köfte, lahmacun, beyran yemeyi atlamayın🥰baklavayı söylemiyorum bile. Depremden sonra nasıl bilemiyoruz ama merkezi. Nohut dürüm yemeyi unutmayın bida o şansı bulamazsınız.
CaninannesiCemre ahsendemirr Mutlaka Recep usta da nohut dürümü yiyin bu hafta burdayım ben de ..doya doya yemeklerin tadını çıkarmaya çalışacağımm memleketimde 🤗😅
eygokkk ahsendemirr yemek olarak küşleme kebaphana veya hısvahana gidebilirsiniz. Gezecek çok yeri var aslında ama
ministavsan7 Bakırcılar Çarşısında gezip önce metanette beyran ve katmer yiyip orda tütün hanında ya da tahmis de kahve içebilirsiniz.
denizdefneosman ahsendemirr hayvanat bahçesine Bi gününüzü ayırın ama oradan sonra başka yer gezemezsiniz
zumra2 ahsendemirr öyle çok ta gidilecek yeri yok aslında yemeğimiz le meşhuruz ve yememizle 😅hayvanat bahçesine gidilebilir bakırcılar çarşısı yuvarlama..katmer
Deletedmom_110 ahsendemirr cnm biz 2.5 ay önde gittik kaleli otelde konakladık kahvaltımız vs ordandı. Odaları harika tertemiz bir otel kesinlikle ciğerci Mustafa’ya git Antepliler bilir baya eski gerçi memleketimin yerlisi çok azdı Antep kalesi depremden etkilendiği için kapalı çarşıya gittik mezarlıga gittik babaannem vs yatıyor orda valla kavrulmuş badem şekerinden kesinlikle fıstıgındannn salçaSından al katmer sabah yeniliyor ben ağır olur diye yemedim acıkcaıs ama kesin sabah Beyran iç😂 Ciğerci mustafanon karşısında katmerlilerden beyrancılar da baya eski ve güzeldir canım memleketim yazın yine gidicem inşallah ❤️❤️❤️ çok eski bir otel ama yenilenmiş senelerin öyle diyim tam aile oteli tam çarşı da kolaylıkla da gezdik