Merhaba ,salonumda antoryum bitkisi var masanın üstünde.17 aylık bebeğimle çiçeğe cici yaparken birden ortasındaki sarı uzun kısmı ısırdı alamadım ağzından.Minik bir parçaydı fakat internette toksik bir bitki olduğu yazıyor.Zehir Danışma Hattını aradım.Gözlemlememi su vermemi söylediler aradan zaman geçmişti yemek fln yedi.
Yaklaşık 3,5 4 saat oluyor.Şuan uyuyor bebeğim.Tam da hasta zamanı kruptu 3 4 gündür ama bugün daha iyiydi gündüz kbb muayenesine götürmüştüm.
Aşırı tedirgin oldum.Minicik birşey yedi ,herhangi bir kusma ,bulantı ,farklı bir durum gözlemlemedim.
Bir belirti olsa bu zamana kadar çıkar mıydı? Bilgisi olan var mı?