ferideakdkdkf söyle ki tadı berbat kokusu ayrı kotu ama alerji mamalarının içinde en yüksek besin olan buymuş bize doktor vanilya şurubu önerdi ben ilk üç sefer onunla verdim sonra sade verdim cunku ne yaptıysam yemediler ikizlerim ve birde içine 1 çay kaşığı zeytinyağı koyabilirsin tadını değiştiriyor be besleyici oluyor hem kabiz olmasını da engelliyor