Kızlar merhaba böyle bir sirkete başvuru yaptım baya bir test çözdürdüler envanter testi falan yaptilar sonra pazartesi Skype üzerinden görüşme yapicaklarmis duyan ya da çalışan var mı zaman ayırmaya değer mi firma türk telekomun ortaklarındanmis
Bu gorevide tam olarak anlayamadım bilen duyan aydınlatır mi acaba?