papatyakokulum_ yani ben yürüteç de kullandım 1-1,5 ay kadar emeklemeye başlayınca tamamen kestim emeklemeyi de 1 ay içinde öğrendi yaklaşık 9. ayından beri belki daha fazladır hep sıralıyordu tutunarak yürüyordu bana da bu süre uzun gelmişti ama zamanı bu güneymiş diyorum aslında ben bi akşam babamlara geldiğimde babam kollarından tutup ellerini çekmişti kızım kendisi ayakta durmuştu o akşam onu farkedince sürekli onu istedi bizde sürekli onu kaldırıp farketmeden ellerimizi çektik kendisi ayakta dura dura hosuna gitti bugunde yaptığı bişey değildir yani baktım kapıdan ellerini çekti döndü yürüdü geldi gözlerim patlamış bi şekilde izledim nasıl yani diye hiç beklemiyordum ben diyorum ki babam öyle yapmasa kızım yine yürümezdi 1-1,5 ay anca olmuştur o kadar bile yoktur yani o gün bugundur yürüme hevesi doğdu icine ne varsa eskilerde var 😂😂😂