Aysegul___ Merhaba iyi akşamlar kızlar , Adette degilim ama dün doğum kontrol hapına basladim doktor yazdı , dün ictigimde kasik ve sırt ağrım başladı nedeni nedir. Sizce adetim gecikir mi ?
asrinhatasi Aysegul___ doktorunuzun adetliyken başlanması gerektiğini söylemesi gerekirdi. Yani benimki öyle demişti. Muhtemelen ilacın yan etkisini yaşıyorsunuz.
Metehand Aysegul___ ağrı hakkında bi bilgim yok ama bende 4 aydır kullanıyorum bebeğim 6buçuk aylık hal adet olmadım
Aysegul___ Metehand normalde oluyorum ama aşırı ağrılı bende erken başladım inşallah adet gecikmez zamninda olur .zaten spiral Takmak için bir süreliğine kullanıyorum .