Öncelikle panik yapma, yine normal calisiyormussun gibi düşün. Sinyallerine çoook dikkat et,acele etme hicbir sekilde. Yeşil ışığı görmeden geçme. Durunca vitesi 1e almayi aslaaa unutma. Aklima gelenler bunlar. Ben 2.de aldim,siz ilkte alirsiniz insallah :)