Azraada58 Busrgok normal canm kendini sıktıgından öyle olur banyoda ovala daha sonra bebek yagıyla ovala yavas yavas zamanla gecer
dilara_0 Busrgok bende daha geçtiğimiz çarşamba yaptırdım 20gun geç yaptırdım hasta olduğu için şişlik morarıklık normal bebeğiniz kendini sıkmıştır zeytinyağı ile masaj yapın ovalayın çok bastırmadan geçecektir birkaç güne ❤️🩹
niHanzade Busrgok bizde de oluyor, tabi doktorunuza danışın ama bizim doktorumuz pamuğa kolonya döküp ovalayın demişti. Yayılırsa gelin demişti