NezB38 ne kadar surede düzeldi. Artık bittim gece ii vi kalkmalarindan 1.5 saatten yarım saate düştü uyanmalar. Ne istediğini o da bilmiyor meme sallama hepsini yapıyorum resmen. Uykusu açılıyor uyuyamıyor daha beter sapitiyor. Ikimiziede yazık. Walla şu an ayağımda sallıyorum. Yazarken de ağlıyorum. Okadar çaresizim