Baklavanida 1,5 yaşında, antep fıstığı ve kajuyu kendi ısırarak yiyor. Öncesinde dişleriyle bölüyor. Badem sert olduğu için biz bölüp küçük parçalar halinde veriyoruz yiyor. Sade veriyoruz yani bir şeyin içine karıştırmıyoruz tadını alıp daha sonra da yesin diye. Çekirdek içi de veriyoruz bu arada, parmağıyla sıkıştırıp ağzına atıyor 1 yaşından beri