nefesm 8 aylık kızım da aynı şeyi yapıyor. Hatta önce o yapıyor sonra ben yapıyorum benim yapmamı bekliyor tekrar o yapıyor. Üstelik bunu baya oyun yapar gibi gülerek yapıyoruz. Sorun olabileceğini düşündüm ben de sizin gibi sallayarak uyutmayi bıraktım hala yapıyor demek ki normalmis dedim kendi kendime