Uzaybebek Bebeğime sağım yaparak sütümü veriyorum tek sağımda iki göğsümden 90 cc süt geliyor bebeğim için yeterlimi bu oran bilmiyorum bazen 60 cc ile doyuyor bazen neredeyse 100 cc içtiği oluyor belkide daha fazla sizce kaç cc yeterli olur çocuk için