Başlıkta da belirttiğim gibi yada ben mi beceremiyorum anlamıyorum . Oğlum sürekli ağlıyor kafası dağılsın insan içine girelim alışsın diyorum gittiğim her yerde burnumdan getiriyor böyle olunca da ben de mutsuz oluyorum bin pişman oluyorum . Kimse de bize gelemiyor bu yüzden ve ben aşırı yıprandım çok da yoruldum . Lütfen deneyimli olan anneler yorum yapabilir mi ben nasıl alıştıracağım insanların içine . Bu arada da oğlum 8nci ay bitti 9 dan gün alıyor 😢