Hep-sevgiden aynısı ya valla bir bakıyorum çok mutlu bir bakıyorum dudak büzülmüş aaa desem ağlayacak😂😂 onun bu duygu durumuna yetişemiyorum. Oturuyor emekliyor hatta ayağa kalmak istiyor da diyorum otur şimdiden başlarsan işim iş zaten yetişemiyorum iyice pertim çıkar diyorum😂😂 havalar soğuk evet de bizim ki gezmeyi pek seviyor. Geçen çıkardım şimdi de burnu falan tutmuyor hırıltı geliyor mutsuz bu aralar ıhlamur içiriyorum bol bol inşallah iyi olur bir an önce 🥹