Kızlar kızım 19 aylik 1 ay oldu iyileseli yine başa sardık yine nefes alamıyor nerden hasta oldu g3ne hiç bilmiyorum abimiz de hasta değil dışarıya çıkmıyoruz kapalı alanlara uzun zamandır gitmiyoruz dünden beri hapsuruyordu sadece birden öksürüğü döndü ve akşam üzeri zar zor nefes alıyor doktorumuza yazdık hava ver dedi hemen duymadığı için m3cbur telefonu acıyorum tam unutturdum ekrani diyordum başa sardık başka türlü durmuyor veremiyorum başka nasıl bir yöntem ile verebilirim zaten konusamiyor çok fazla