Kizlar merhaba.Kizim 8 ay olucak 1 hafta sonra.5 gundur hasta kv mikrop bulasdiediş3 gun cocuk ateslendi.Simdi atesini duzene aldik ama ishal oldu.Bildiginiz su gibi yapior kakasını.İlac dedi doktor kullaniyoruzda henuz hic bir ise yaramadı.Bu konuda bidliginiz evde yaptiginiz bisey varmi ishale iyi gelen bir yardim edin.