sdsd biraz uğraştırdı tabii ama memeye yatırmadan önce sağma makinasıyla biraz uç çıkardım, direk yatırdım. Elimde de şırınga içine çekilmiş süt vardı. Damlattım ağzına. Yalanırken memeyi verdim, memeyi çekerken yine üstten süt damlattım ki memeden geliyor sansın. Öyle de sandı zaten. Bi iki gün böyle uğraştık. Şimdi tutuyor. Mutlaka dene canm. 2 dakikadan sonra bağrınması altif süt gelmediği için olabilir. Sen takviye et o çeksin çektikçe herşey olacak zaten. İnşallah işe yarar. Çok sıkıntı ettim kendime önce emmiyor diye, loğusa halimle psikolojim bozuldu. Sonra da silikondan kurtulmam lazım dedim. Bebeğim de inanılmaz huysuz inat bi bebek ama ben yendim sen de yeneceksin 🥰🥰🤗🤗🤗