nobody_ Hanımlar merhaba bebeğim beş günlük kanında enfeksiyon çıktı ve sarılık değeri 12 yenidoğan yoğun bakımına aldılar böyle bişe yaşayan var mı lütfen bir şeyler duymaya ihtiyacım var