Kizlar düzensiz adet kanamam vardı doktora gittim bende gebelik testi almışlar değer 0 .20 yazıyor bu ne demek bilen var mı ben şimdi hamilemiyim yoksa normal mi bu durum bide prolaktin düşük çıkmış onunda mi etkisi var neden böyle oldu ki 🤭🤭 Aklım karıştı yani şey değer yazıyor altta 0 .20 yazıyor değer normal diyor ne demek bu merak içindeyim bilen varsa nolur dönsün 🥺🥺