Oglusum5357 anne_yiz benım oğlum ne döndü ne emekledi 9 aylıkken bir an da tutunarak kalmaya başladı 9 ay 17 günlükken yürüdü her an süpriz yapabılır yanı üzülmeyin 😂😂
feyzaninemresi anne_yiz ahahah her biri kendine has biricik karakter özelliklerine sahipler 🌸 her biri ayrı birer melek 👼
morlu_baby esrayusuf46 doktorum bana 5 aylıkken yavas yavas oturt demişti ve oturak almıştım onunla az az oturtuyordum 8 aylıkken desteksiz oturdu