ozgeolmez25 Arkadaslar oglum 8 ay 4 günlük hic bir sekilde emeklemeye veya sürünmeye falan hevesi yok yüz üstü birakiyorum maximum 5 dk duruyor agliyor sonra oyuncakla falan tesvik ediyorum ama olmuyor durmuyor sizler neler yapiyorsunuz sizin bebekler kac aylik emekledi emeklemesini destekleyecek neler yaptiniz 😘
Mhediye ozgeolmez25 Bizde 8 ay 15 günlüğüz bizdede aynı durum yere koyduğum dakika ağlıyor sıkılıyor durmuyor koltuğa destek yaparak yürümesini sağlıyorum canım bir iki adım atıyor çok zorlanıyorm ama korkuyor galiba sonrasında zaten yurutecte geziyor apalama felan hiç yok bazen dizime otutturup koltuğa bişey koyuyorum koltuktan destek alıp kalıyor . Onun dışında bu aralar çok huysuz dış yüzünden uykusuz geceler gündüzler 🤦
snyck ozgeolmez25 7 ay 25 gunluguz hic heves yok anca yurutecle evi turluyor oturdugu yerden öne atiyor kendini ama emekleme pozisyonunda kalamiyor ben bazen karnından tutup dizlerini kırıp kendim tutuyorum diz üstü oturtur gibi yapiyorum o kadar 😊 belki emeklemeden yürürler neden olmasin
Nlngucluel ozgeolmez25 bizde de durum aynı cn mbende bugün post açtım hatta bakabilirsin her bebek emeklemiyor yazanlar var bı arkadaş da doktora bile gitmiş doktor emekleme zorunda mı demiş😂
pamuksekerim ozgeolmez25 canım benim de oğlum 7buçuk aylık aynı seninki gibiydi 2haftadır yüzükoyun koyuyoruz ilklerde 5dk duruyordu giderek fazla durmaya başladı. Geri geri gitmeye başladı bizimki de ama gene yoruluyor 😅
ozgeolmez25 Bizimde diş sorunumuz var o da zorluyor ama nasil olacak bilmiyorum herseye sinirlenip agliyor boyle giderse emekleme goremeyecez sanirsam 😊
ozgeolmez25 snyck hadi insallah bende oyle düşünüyorum ama ben kendim 8 aylik yürümüşüm bana cekseydi keske 😂😂
snyck ozgeolmez25 cekseymis keske 😊 acele ediyoruz ama hareketlenince de zor ya gec olsun guc olmasin ben de tam tersi gec yürümüşüm
Oozzee Arkadaşımın kızı 15 aylık olana kadar ne emekledi ne sıraladı ne de yürüdü. Tam 15. ayında birden yürümeye geçti. Olabilir, takmayın. Bir de birden de emekleyebiliyorlar, benim oğlumda öyle olmuştu, birden emekledi. Hiç belli olmaz yani.
Yensar Benim oğlum da 8. Aya girecek 6 dişi var emekleme konusunda ise 1 aydır şınav çekiypr 1 haftadır sıralıyor ama bugün 2 3 kez elini ileri atabildi ama bu bile yetti sevinmeye ☺️☺️☺️
ozgeolmez25 Yensar ne guzel bizimkinde hic birsey yok siralama vs hic birsey cok rahat cocuk hic zora gelemiyor yuz ustu koyuyorum hop 5 dk sonra aglama krizleri eskiden hic durmuyordu simdi yine 5 dk bizim icin buyuk basarı 😊😊😊😊
Orkidemm ozgeolmez25 7 ay 17 günlüktü tam emekledi. 3 aydan beri yere battaniye koymuştum. Kumanda delisiydi onune onu koyardim. 1 2 dustu sonra bi baktm emekliyor. Suan 8 ay 9 gunluk. Zamanla hersey olur. Benimkide mesela ek gıdayı kabul etmedi. Emeklemeseydide birseyler yedirebilseydim keske. 2 ay9 gündür bir suru gidadan geri kaldik.
Gozde85 ozgeolmez25 8 ay 10 günlük bebegim canim hala destekli oturuyor 5 dk desteksiz oturabiliyo sadece az bi sürünüyor ama.yol.katedemiyor emekleme ayakta durma hic bisi yok bence tamamen tembellik anca saga sola çılgınca donuyor bir zamanlar dönüyo diye endişe ediyordum hersey zamanla üzülüp kafaya takmamaya bebegime yansıtmamaya calisiyorum
ozgeolmez25 Gozde85 bende takmamaya calisiyorum ama olmuyor etraftaki cocuklar bakiyorsun benimkinden küçük ama patır patır sürünüyor takmiyim diyorum ama görünce takiyorum elde degil 😊😊