minnosunannesi06 Kızlar oğlumda karın ağrısıyla gittik 3 gündür ozellkle akşamları cikan 40 kadar çıkan ateşi oluyor ultrason röntgen temiz gaz kabızlık dedi lavman yaptım rahatladı 2 gündür çıkmıyor tuvalete ve aşırı gaz çıkarıyor yavrum sabaha kadar uyumadı karın ağrısı apandisit ten supelendiler kanda enfeksiyon çık ilaç vs verilmedi karnı ağırdiginda tekrar getirin tomo ve ne çekilecek mis idrarda eser diyor
Ilkbebek Kan sonuclarindan anlamam ama fmf die bir rahatsizlik var. Insallah degildir ama bir arastirin isterseniz