Sedaaa55 Kızlar 9 aylık bebeğime normalde aptamil kullanıyorduk ama malum mama fiyatlarından dolayı bebelac kullanmaya karar verdik. Sizler hiç mama değişikliği yaptınız mı bebeğim kabul ederse severse bundan devam edicem
Yalancipislikler Sedaaa55 bende aptamille Bebelac Gold arası değişiyorum hep. Her mamayı denedim sadece bu ikisi iyi geldi. Aptamilden devam ettim ama fiyatlardan dolayı Bebelac Gold aldım en son. Fiyatlar şaka gibi. 500 e almıştım 2 hafta sonra 550 ydi aldım tekrar bi 10-15 gün sonra 500 e düşmüş. Dalga geçiyorlar artık.
Rojda58 Sedaaa55 bende sma kullaniyorum yasina dek kullandim amdi geceleri bir tek yiyor diye bebelac aldim ama ayniya geliyor fiyat cunku hir kutu iki hafta gitmiyor ben 1.200 aliyordum sma ama diyorumki aptamilmi denesem oda guzel bir mama sma gibi derler degisiklik sknti yaparmi acaba cocukta zarar
Sedaaa55 Yalancipislikler ay evet bide sürekli fiyat değiştiriyorlar benim aldığım marketler de 450 ama hep 450 den alıyordum. Bişey sorucam normal bebelac la gold arasında çok fiyat farkı oluyor mu
Yalancipislikler Sedaaa55 evet Gold daha pahalı. Geçen mesela şokta gördüm 800 gram Bebelac 142 liraydı. E bebekten 800 gram goldu 350 ye aldım
elbay53 Rojda58 aptamilde de bebelacda da Palm yağı var.cocugu bıle bıle zehırlemeye gerek tok bence sma dan devam edın.içeriklerini incelemekte fayda var
Sedaaa55 elbay53 benim bildiğimde en iyisi sma ama fiyatlardan dolayı maalesef sma dan sonra en iyisi aptamil olduğu için onunla başladık