Bugun gün boyu su içiyorum nerdeyse 3 litreyi gecti öğün de atlamadim aç kalmadım ama sütüm azalmış gibi normalde bu şartlarda dolu dolu oluyordu
Düşündüm bugün ne yedim ne içtim canım sıkıldıkça evde yaptığım kurabiyelerden yedim nisastali tek sebep bu diye düşünüyorum
Nette baktım gerçekten azaltiyormus hatta mısır patates gibi nisastali ürünleri hile çok tuketmemek gerekiyormuş