alpiimom benimde başımdan bir düşük ve hemen kimyasal gebelik geçti. Myom vardı bende de, doktorların bazıları ameliyatı önerdi ki olursam da kanama riski olursa rahmimin alınacağı söylendi, birkaç doktor da tekrar gebelik denememi söyledi. Myom tam bebeğin tutunduğu yere baskı yapıyordu ve düşük ihtimalini artırıyordu. Düşükten sonra doktor kontrolünde gebelik denemelerine başladım. Birkaç ay boyunca ilaç kullandım ve çatlatma iğnesi vuruldum.(Tiroid hastasıyım yumurtlamada sıkıntı oluyordu.) Bu sırada olmuyor diye de evhamlanıp annem güvenilir bir hocaya sordurmuş. Hoca da musallatları var okunması lazım demiş. Ben de korktuğum için hocanın yanına gidemedim ama evde kendime hep okudum. Bu sırada da birisi anneme eğer bir dileğin varsa 40 gün boyunca Vakıa suresini oku her gün bir arttırarak, ilk gün bir tane 40.gün 40 tane olacak şekilde yani, Rabbimin izniyle duan kabul olur demiş. Tedavi sırasında okumaya başladım bende. Son adet olduğum zaman artık doktora gitmekten yorulmuştum. Ben de bu ay boş geçsin dedim. O ay da Vakıa surelerini bitirdim ve o ay hamile kaldım ne ilaç kullandım ne çatlatma iğnesi. Doktora gittiğimde ise iki ay önce 5 cm olan myom 3 buçuk cmye düşmüş olduğunu ve bebeğin tuttunduğu yere baskı yapmadığını öğrendim. Çok uzun oldu ama kısaca şunu söyleyeyim. Bazen zorlamamak gerekiyor. Her şey nasibini bekler. Ben duamı ettim Rabbim hemen kabul etti. En güzel zamanda geldi dünyaya bebeğim. Belki sizin için de hayırlı zaman daha gelmemiştir. Ümidinizi kesmeyin, Rabbimden kendiniz isteyin. Her şeyin sahibi o 😊