zdblogu arkadaşlar kızımda enfeksiyon ve idrarında kan çıktı. Bunlarla birlikte ateş yapıyor. Doktor calpol ve klomks diye şurup verdi. 2 gün iyidi 3 gün bugün yani kötü. Bu durumu yaşayan var mı sıcak havlu vs yap diyorlar ateşi var zaten bilmiyorum