Oğlum 4. Aya kadar bebek arabasında 4-5 arası da yatakta pışpışla uyumaya alışmıştı ancak 5. Ayın başında diş çıkardı ve o 1 haftalık süreçte sürekli kucakta durmak uyumak istedi ve gelin görün ki o dönemden bu dönemde sürekli kucağımızda gezerek uyumaya alıştı artık ne sırt ne bel kalmadı. Tekrar yatağa alıştırmaya çakışalım dedik ama şu an 8 aylık be çok hareketli yatağa koyduğumuz an fır dönüyor kucağa geleceğim diye tutturup ağlıyor. Önceden gece uyandığında emerken vs geri uyurdu ama şimdi gece de uyandığında dalmak için yine kucağımıza alıp evde tur atıyoruz ve o şekilde daloyor. Yani artık bu durum gerçekten çok zorlaşmaya başladı bebeği kucak harici yatağına vs nasıl alıştırırız nasıl unutabiliriz lütfen yardım edin fikirlere çok açığım. Not: ayakta sallanarak vs uyumuyor ona hiç alışmadığı için onj dahi demedim onda da ağlıyor beşikte sallanarak vs de uyumuyor