Kızlar merhaba 5 yıl önce 6 aylık bir tedavi görmüştüm 5 yıldır yüzümde tek bir sivilce bile çıkmadı ama son 3 aydır çok kötü durum da em başlarda soft ilaçlar denemek istedim ama çokta bir faydasını göremedim tekrar çıkmasının sebebini hamilelik ve doğum diye yordum ben doktorum tekrar ilaç başlayalım dedi zoratenin yani aranızdaki ikinci kez kullanmış olan var mı ?