Kızlar merhaba 2 ay 8 günlüğüz. 1 ay önceki kontrolümüzde doktoru bebeğin kalsiyumu fazla d vitaminini bir süre bırak dedi. O günden beri kullanmıyoruz dün tekrar kan verdik kalsiyum hala düşmemiş. D vitamini yine kullanamıyoruz başına böyle bir şey gelen var mı.? İdrarla atar dedi doktor yok olmuyor çişini de fazla yapıyor ama hala düşüremedik. Sebebi ne ola ki? Bilgi sahibi olanlar lütfen cevap yazsın.......