6 ay oldu spiral taktirali normalde adet günlerim 7 gündü
Spiralden sonra 10 oldu. Bazen onu da geçti ama sadece leke oluyordu kanama yoktu. Başına böyle bişey gelen var mı? Varsa ne yaptınız? 10 günden sonra özüre giriyor ama bazı yerlerde gusül aldıktan sonra bulanık leke olursa özür değil diyor. Kafam karıştı bilen varsa bilgi verebilir mi?