Gulsum6161 Merhaba tecrubeli anneler bebegim 6 aylik ek gida olarak ne veriyorsunuz bebislerinize banada fikir olsun
khrmankumsl Gulsum6161 merhaba canım kabak habuçuve patates çorbası kahvaltı olarak yumurtanın yarısının yarısı pekmez ceviz avakado yoğurt peynir ve bebek ekmeği veriyorum aralarda meyve püresi yapıyorum 2 günde bir havuç ve elma suyunu Sıkıp karıstırıp veriyorum Ttqbi bu saydıklarımda iki kere ana öğün olacak sey çorba ve kahvaltı ağırlıklı olarak mama içiyor ara da bu aptamil 12 tahıllı kaşık mamasından veriyorum
Gamzeren13 Gulsum6161 merhaba bizde 6 ay 6 günlüğüz yeni başladık tadımları yaptırıyorum 3 gün kuralı ile sebzeyle başladım yoğurt a geçtim ve meyveyle devam ettim şimdi iki gündür çorba verdim ilikli kemik suyuna şehriye yaptım çok sevdi kahvaltı da vermeye başladım dün avakado yumurta sarısı çeyrek bebe bisküvisi ıhlamur çayıyla ıslattım birazda pekmez koydum yedi bugün de yumurta sarısı lor yaptım bebe bisküvisi pekmez haşlanmış havuç bir parça koydum peynir altı suyuyla ezdim böyle de yedi ara öğün de yoğurt yada meyve veriyorum
Gecekusu Gulsum6161 5 bucuk aylik ikizlerim var. Bizde ek gidaya tadimlik olarak gecis yapiyoruz. Gunde 1 kez bi kac kasik tadimlik yiyolar. Simdiye kadar balkabagi- havuc- ev yapimi yogurt- irmikli pirinc unlu muhallebi icine devam sutu (ki bunu bi daha yapmayi dusunmuyorum) denediler. Bunlarin disinda ne verebilirim acaba. Malum mevsime gore hareket etmek gerekiyor ama suanlik karnabahar brokoli gaz yapici ozelligi varmis diye daha vermedim. Patatesi de kizim koyulastirici kullaniyor kabiz olmasin diye denemedik. Geriye ne kaldi 😂
hayalperestbirealist khrmankumsl 6 aylik bebek icin fazla degil mi bunlar acaba benm de bebegim 6 bucuk aylik tek ogun veriyorum gunde bir de sabah yumurta. doktor 7 8 aya kadar temel besin anne sütü digerlerini tatsın ama sütün önüne gecmesin diyor
nurannuran aptamil kaşık mamaları , sebze püresi , çorba , kahvaltı , yoğurt maması ile yapıyorum , meyve
khrmankumsl hayalperestbirealist ama benim kızım malesef ki hiç anne sütü almadı mama veriyorum kilosuda geriden geliyor dediğim gibi ana öğün olarak aksam çorba ve sabah kahvaltı veriyorum onun dışında ağırlıklı mama kalan zamanlarda azar azar veriyorum meyve suyu veya pürelerini ama tabikide öncelik formül mama
hayalperestbirealist khrmankumsl anne sütü ya da mama farketmez ikiside bu aylardaki bebekler icin en gerekli besinler yanlis anlamayin anne sutu diye yazdim ama. Yine de azar azar gitmekte fayda var diye düşünüyorum cok abartmadan:)
cocomelon Gamzeren13 birde baktığınız tarif kitabı varmı peynir altı suyu dediğiniz satınmı alıyorsunhz
Gamzeren13 cocomelon hayır canım şehriyeleriyle beraber verdim yedi kıvamını sulu yaptım biraz yapışmasın diye
Gamzeren13 cocomelon bu çocuk aç ve acıkınca yer kitaplarını almıştım ordan yapıyorum tarifleri var ama eşim sütçüden süt alırken görmüş peynir yaparken suyunu istemiş ordan getirdi öyle denedim fazlasını buzluğa attım kullanmak için
Gecekusu Bugun bebislerime tarhana pisirdim tabi icine tuz eklemeden azicik zeytin yagi damlattim. Kucuk recel kasesinin yarisina kadar doldurdum.Masallah severek yediler. Yarim saat sonra mama verdim tabi doymadilar