esralinaaa ay daha küçücükmüş. Allah bağışlasın maşallah. O zaman mastit ihtimali daha yüksek. Bir de daha henüz meme ucunu doğru kavranmayı öğrenmediyse göğüs ucun deforme olmuş olabilir. Göğüs ucunun acısı vuruyordur. Mastit için önerilen farklı emzirme pozisyonları var onu dene. Lahana yaprağı öneriyorlar ama ben yapmadım. Ben soğuk kompres uygulamıştım. Doğum sonrası ikinci haftada mastit oldum ben de. Ama ben hastaneye yatmak zorunda kalmıştım. Eğer acısı devam ederse geciktirme doktora git antibiyotik kullan merak etme doktor ona göre ilaç verir. Göğsünde sertlik var mı önce onu kontrol et. Eğer eline sertlik gelirse dağıtmaya çalış. Olmuyorsa hemen doktora git.