Twin_mom İkiz kızlarım şuan 2 yaşında yanlış olduğunu, kızdığımı biliyorlar. Yine de yapıyorlar.
Mesela bugün oyuncak kavgası yaptılar. Bende yemek yapıyordum. Arkam dönüktü. Vurma sesi duydum döndüm. Hayır bak kardeşinin canı acıdı. Oyuncağın birini ver, sarıl ve özür dile dedim. Her seferinde yapıyoruz ama devam. Her seferinde anlatıyorum. Her kardeş gibi oluyor.
Ama mesela biri düşse diğeri kardeşim düştü diye geliyor öpüyor sarılıyor ağlama diyor.