Vallahi çok birşey yapamıyorum sürekli emip uyuma derdinde gündüzleri 😂 uyanık tutmak için sohbet ediyoruz sürekli gülücükler atmaya başladı artık. Oyalanıyoruz bu şekilde şuanlık hava güzel olunca hemen dışarı atıyoruz kendimiz. Uyku düzenimiz pek yok gece istediği saatte yatıyor beşik alışkanlığımızda yok hep kucağımda uyuyor gece gündüz bir yere bırakınca hemen uyanıyor gece yüzüstü kucağımda yatıyor