İyi akşamlar🌺
İlk dönemin başında listedeki tüm şeyleri almıştık. Dün kutuları teslim ettim öğretmenimiz. İçindeki eksikleri tamamlayalım dedi. Kutuyu bir açtım 3-5 tane küçülmüş boyadan başka bir şey kalmamış😂
Tekrardan boya almam gerekiyor mum boya kuru boya falan. Faber castel almıştım geçen sefer. Kızım pek beğenmemişti onları boyamıyor diyordu. Carioca mı alsam? Siz hangi marka almıştınız?